دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» حالت تاریکی تم در نسخه بتا واتساپ

حالت تاریکی تم در نسخه بتا واتساپ

به گزارش گروه پشتیبانی واتساپ، آخرین نسخه بتا برنامه WhatsApp حالت تاریک طولانی مدت پیش بینی شده را معرفی کرده است. "Dark Theme" با نسخه 2.20.13 در دسترس همه کاربران بتا است و می توانید در بخش "گپ ها" از فهرست تنظیمات برنامه آنرا فعال کنید. شما این گزینه را دارید که حالت تاریک واتس اپ را به طور دائم روشن ، به طور دائم خاموش یا موارد دیگر آن را با حالت تاریک در سراسر سیستم عامل Android یا تنظیمات محافظ باتری تنظیم کنید.


طرفداران ادعا می کنند که حالت های تاریک باعث می شوند تا واسطه های برنامه در محیط های تاریک ، رابط کاربری چشم را آسان تر کنند ، همچنین می توانند باتری دستگاه های دارای نمایشگر OLED را بهبود بخشند. به نظر می رسد پوستی ها مخالف این واقعیت هستند که حالت تاریک واتس اپ خاکستری تر از سیاه مطلق است ، اما هنوز هم بسیار تاریک تر از طرح رنگی سبز و سفید معمولی برنامه است.


با انتشار نسخه بتا ، واتس اپ به سومین برنامه اصلی فیسبوک تبدیل شده است که پس از فیس بوک مسنجر و اینستاگرام ، حالت تاریک را دریافت می کند. هنوز مشخص نیست که چه زمانی این حالت برای کاربران iOS یا کاربران غیر بتا در دسترس خواهد بود ، اما با در نظر گرفتن این نسخه گسترده بتا ، مدت طولانی نمی توان آنرا دید.

حالت جدید در حال حاضر برای کاربران بتا اندروید در دسترس است ، اما از آنجایی که واتس اپ به نظر نمی رسد ثبت نام های جدید را بپذیرد ، کاربران غیر بتا برای دستیابی به آن باید یک اپلیکیشن را دانلود کنند. فقط به یاد داشته باشید که دانلود آن ریسک فراوانی دارد.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده