دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» توییتر را آپدیت نکنید !!

توییتر را آپدیت نکنید !!

آیا شما در تلاش هستید تا برنامه توییتر را در Android حذف کنید؟ 

شما تنها نیستید هزاران نفر پس از دانلود آخرین بروزرسانی به نسخه (8.28.00) ، خرابی برنامه را از زمان راه اندازی گزارش می دهند. هر چند نگران نباشید: راهی برای رفع آن وجود دارد.

توییتر قبلاً این اشتباه را تأیید کرده است و یک رفع اشکال رسمی در راه است. در این میان چند راه حل وجود دارد که می توانید سعی کنید برنامه را طبق معمول اجرا کنید.

بدیهی است ، ساده ترین راه برای جلوگیری از این مسئله در کل ، بروزرسانی نکردن برنامه است. در واقع ، این همان چیزی است که توییتر پیشنهاد می کند.

گروه پشتیبانی توییتر در آخرین توییت خود در این باره توضیح داده اند که:

ما در حال بررسی مشکلی در مورد آخرین نسخه برنامه Android هستیم که باعث می شود بلافاصله پس از باز شدن آن خراب شود. اگر از توییتر برای Android استفاده می کنید ، پیشنهاد می کنیم تا زمانی که به شما اطلاع ندهیم آن را به روز نکنید. بابت مشکل پیش آمده متاسفیم!

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

اگر شما یکی از کاربران بدشانس هستید که به روزرسانی خودکار را دریافت کرده است ، هنوز راهی برای کار کردن برنامه وجود دارد.

همانطور که برخی کاربران در Reddit اشاره کرده اند ، پاک کردن فضای ذخیره و حافظه پنهان برنامه توییتر به نظر می رسد مشکل را برطرف کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که به تنظیمات بروید ، روی برنامه ها و اعلان ها کلیک کنید ، توییتر را انتخاب کنید و سپس مکان ذخیره و حافظه پنهان را بیابید. گزینه خالی کردن حافظه پنهان و ذخیره سازی باید در آنجا قابل دسترسی باشد.

شخصاً ، این روشی است که من استفاده کردم ، اما گزینه دیگری نیز وجود دارد. Redditor می گویند که دانلود دستی به روزرسانی از Google Play نیز خرابی را برطرف می کند ، اما من هنوز فرصتی برای امتحان کردن ندارم.

اگر هیچکدام از این ترفندها کار نکنند ، تنها گزینه شما این است که تا زمانی که توییتر نسخه اصلاح شده رسمی را منتشر نکرده است ، از این برنامه استفاده نکنید یا از نسخه دسکتاپ استفاده کنید.  


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده